למה בימין רוצים להחרים את "בן אנד ג'ריס"?

חיים הלר 2 Comment on למה בימין רוצים להחרים את "בן אנד ג'ריס"?
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על הישראלים להחרים את גלידות בן אנד ג'ריס, כך אומר גורם בימין הישראלי לאור הודעתם של בעלי ומייסדי גלידת בן אנד ג'ריס על תמיכתם בהסכם הגרעין עם אירן.

בן כהן וג'רי גרינפלד הינם יהודיים אמריקניים שייסדו את מותג הגלידות הידוע, בהודעה שפירסמו השבוע הם כתבו:

"כאן בן וג'רי, המייסדים של גלידת בן אנד ג'ריס". אנו כותבים לכם היום על הצורך לשמור את ארצות הברית מחוץ למלחמה נוספת במזרח התיכון".

בהמשך מכתבם הם כותבים "לוביסטים ומיליארדים מתכוונים להשקיע יותר מ-40 מיליון דולר כדי לעצור את ההסכם עם איראן, שממשל אובמה השיג במטרה למנוע מאיראן נשק גרעיני".

"ההסכם הזה הוא הדרך הלא-מלחמתית היחידה למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, והוא מהווה הסכם לסוג האומה שאנחנו רוצים להיות". השניים מוסיפים כי "זה אולי נראה קשה להיאבק נגד 40 מיליון דולר, אבל יש דרך לעשות זאת – 'שביתת תורמים'. המשמעות היא התחייבות לא לתרום כסף בכלל לדמוקרטים שיצביעו נגד ההסכם, ולא לתמוך בוועדות מפלגתיות שונות שיסייעו להם. אנחנו מצטרפים לקריאה הזו".

בתגובה כאמור קוראים גורמים בימין הישראלי לציבור הישראלי שלא לחזק את מותג הגלידות. "ברגע שהם מזדהים עם מותג הגלידות במכתבם, הרי שהם צריכים להבין שיש לזה משמעות כלכלית גם" אומר הגורם ומוסיף "יש מספיק גלידות טובות. כשהישראלי יעמוד בסופר עדיף לו להיזכר מי תומך בהסכם הגרעין עם אירן שקוראת להשמדתנו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איזה מזל שהבעלים של קוקה קולה לא שיגר כזה הודעה.

  2. 1

    יא מצחיקים, אין קשר בכלל בין הבעלים בישראל לבן & ג'ריס. אם אתם בארה"ב תחרימו אבל בארץ זה מפעל ציוני כחול לבן